Administrationen

Om Administrationen

I administrationen sidder Ishøjgårds ledelse, tre administrative medarbejdere og vores teknisk serviceleder. Vores fælles opgave er at servicere samtlige afdelinger og sikre den generelle drift af Ishøjgård.

Det administrative personale sider med opgaver inden for økonomi, indkøb og kommunikation, mens vores teknisk serviceleder har ansvaret for den indvendige og udvendige vedligeholdelse.

 

Personale i administrationen
Ledelsesservice

Hvad kan vi hjælpe med

Vi fungerer både som skolekontor og som kontor for familievækstedet og vores aflastningsinstitution. Vi er altid behjælpelige med at afklare spørgsmål fx vedrørende kørsel, AULA, mødebooking, etc.

Hvis du ringer til Ishøjgårds hovednummer, er det administra-tionen, der tager telefonen, og vi er gerne behjælpelige med at hjælpe dig videre til den rette afdeling eller medarbejder.

Det er desuden administrationen, der videresender ansøgninger til Børnenes Kontor i forbindelse med julehjælp og tøjhjælp.

Kontakt

Hvis du ønsker at tale med administrationen eller har spørgsmål angående Ishøjgård, kan vi kontaktes på telefon 43 74 20 74 i tidsrummet 8-13 alle hverdage eller på mailadressen ishojgaard@ishoj.dk

Samarbejde i administrationen på Ishøjgård